Ceren255 Merak ettiğim bu normal bir durum mu ?? Elini tutsam çekiyo kafasını okşasam çekiyo hiçbir türlü elletmiyo kendini annesiyim sonuçta niye böyle yaptığını anlayamıyorum normal bir durummu bu ?
Fenty Ceren255 Hoşlanmıyor demek ki, gerçi sevmeden ellemeden de olmuyor ama isteklerine saygı göstermek lazım diyormuşum 😂
Snowglobe Ceren255 onu sürekli mıncıklama şımartma durumu oldu mu bu zamana kadar. Benim kuzenimin oğlun da vardı böyle Bi sorun. Ve onların sürekli üstüne titremeleri temaslı şekilde sevmeleri öpmeleri yüzünden böyle oldu. Resmen nefret ediyordu çocuk ona dokunulmasından. Bahsettiğim durum abartı şekilde sevmek bu arada.
yareninannesi888 Ceren255 13 aylık kızım doğduğundan beri böyle nolur bir kere öpeyim diyorum anında kaçar sarılmama izin vermez iter saçlarını okşarım elimi tutup iter vay nankör zilli 9 ay ne hayallerle bekledim diyorum içimden 😂
Mtbua Ceren255 onun teması sevmemesini yerim 😂 allahım büyümüşlerde elletttirmiyolar yatır yere ısır izin mi alcaz götü boklulardan 😂
Ceren255 yareninannesi888 😂😂😂 aynen ya hayalleeim çok farklıydı ama gel gör ki cimcime hiç mi hiç hoşlanmıyo 😂😂 diyorum ki hamileyken ben kimseye dokundurtmazdım annem sarıliyim öpiyim yapardı geri çekilirdim e bide pandemi vardı eşimden bile elleyince huy kapıyodum ondanmı oldu ne 😂😂😂
Kahvegerek Ceren255 2 yaşına kadar bir kere bile yanında yatırmadı bizi o kadar üzülürdüm ki bebeğiniz var dokunamıyor şöyle bi sarılıp uyuyamıyorsunuz ne kadar acı bişey herkes ay ne güzel yanında yatmasın alışır daha iyi falan diyince daha bi sinir geliyordu. Öptürürdü ama dokundurtmazdı hiç elini kolunu çekerdi beni görmese aramazdı bile kedi gibi mamamı versinler de düşüncesindeydi galiba 2 yaşına girdi birden yapıştı bana kucak istemeler yüzünü sevdirmeler gıdıklanmak istemeler beraber uyumalar birden değişti çocuk çok hoşuma gitti tabi 1 yıldır bitişik yaşıyoruz çok mutluyum. Geçici bir dönem olduğunu düşünüyorum sizin için de böyle olur inşallah 🙏🏻
Ceren255 Kahvegerek umarım öyledir canım insan istiyo ki şöyle bir candan sarılıp göğsümde uyutuyim ben sarılıyorum ama 1 dk bile durmaz hemen sıkılı verir ittirir inş. Değişir 😔
Elmadersem Kahvegerek tam anlamıyla bizi anlatmışsınız🥲15 aylık kızım hiç beni aramaz yabancı nedir bilmez sarılmaz. Sonumuzda size bnzer inşallah cok istiyorum😅😅
manicurist Ceren255 aklı eren çocuklardan izin alınmalı bence ona dokunmadan önce yoksa herkesin ona dokunabilecegini zanneder
kenankaan Ceren255 duyularla alakalı olabilir, benim oğlum epilepsi nöbeti geçirdikten sonra duyusal hassasiyet oluştu, o da temas istemiyor ergoterapi alıyoruz. Ayaklarını yere basmak istemiyordu mesela, onu yeni aştık. Ellerine de yeni yeni izin veriyor
Kahvegerek Elmadersem benzer benzer zamanla oluyor demek ki ben 1.5 ay kadar emzirebildim hep onu düşündüm acaba ondan mı bağ kuramadık diye bir de manasını da sürekli babası içirince kurt düşmüştü içime ama ona da öyleydi 🤷🏻♀️