Zeynepduru112 Çok zor bişey değil ve bebeğinizin duyduğundan emin olacaksınız yaptırmak istememe sebebiniz ne
Melikeeeecansuu Gizemnaz_ yapmaları gerek normal de ama yaptırmalısın cok gereklı bırsey zaten aşı zamanı saglok ocagıda ıstıyor sonucu. Özeldenı yaptın devletmı
Cinarduygu12 Zorunlu degil ama bebeginizin iyiligi icin yaptirin. Teyzemin gelini yaptirmamisti cocugunda isitme kayni varmis 2 yasina gelince fark ettiler ama cok gec oldu konusamiyor artik doktor doktor geziyorlar simdi