Merhaba sevgili anneler bebeğim bu 2 gündür gece aralıksız uyuyor. 3 aylık. Gece saat 2 de yedi sabah saat 9 da uyandı. Bu normal mi neredeyse 7 8 saat uyuyor. Uyandırıp beslemeli miyim. Daha öncesi 1 kere de olsa uyanıp besliyordum. Şimdi uyanmayinca bende beslemiyorum ama vicdanım rahat etmiyor. Uyandigin da da öyle mamaya saldırmiyor.