Maaşlara kuş kadar zam yapıp temel gıda maddelerinden tutun da bebek bezi, ıslak mendil, ilaç vb bu kadar uçuk zamlanmasını anlayamıyorum. Nereye kadar gidecek böyle. Çıldırmak üzereyim. Ekmek olmuş 3 TL ve yılbaşından sonra 5 TL olacakmış. Mamalar desen uçtu zaten. Allah sonumuzu hayır etsin 😢