Minikanne24 hiç moralini bozma canım kardeşim.Şuan oğlum 6 aylık ve kolik bir bebekti .Kolik şikayetlerimiz 4.ayda azaldı.Ama aynı senin gibi 3,5-4,5 ay aralığında 4.ay atağı sebebiyle ciddi meme reddi yaşadım.Evet günde 2 öğün mama verdim oğluma.Ama o dönem öle olması gerekiyordu.Mama öcü değil.Ama vazgeçmedim sütüm kesilmesin diye hep sağdım.160cc leri gördüm hepsini depo ettim sütlerimin.Sonra yavaş yavaş biberonu unutturdum.Mamayı bıraktık çok şükür.O bir dönemdi geçti.Yine olsa yine mama desteği veririm oğluma.Geçende denedim biberon almıyor,mamayı içmedi.