Bir yanım sevinçli bir yanım tereddüt içinde bebeğim 11 aylık annem bakıcak iyi bakar şüphem yok ama bebeğim emiyor şuan sabah 10.30 iş başı gitmeden emzircem öğlen süt sagip birakcam akşam gelince yine emer diye düşünüyorum zaten ek gıda da alıyor inşallah durur bensiz benim de aklım oğlumda kalıcak saat 19.00 da mesaim bitiyor nasıl dayanırım nasıl yaparım bilmiyorum