3 ay 7 Günlük bebeğim var
uykuları gayet düzgündü git gide geceleri uyumamaya başladı.
bin tane kitap okudum video izledim herşeye dikkat ediyorum artık stresten kafayı yicem ama yok yok başaramıyorum .gece sürekli uyanıyor
gazı yok ,altı temiz,oda sıcaklığı ideal yeri rahat,karnı aç değil.
sütüm malesef kesildiğinden dolayı mama ile besliyorum .
08.00 den 23.00 e kadar uyuyor tek uzun.Ondan sonra ful 1,5 2 saatte uyanıyor . gündüz saatlerine dikkat ediyorum 4,5 saatten fazla uyutmamaya çalışıyorum .Uyanık kalma sürelerine dikkat ediyorum.Neyi başaramıyorum da benim çocuğum uyanıyor benim için sorun yok uyanırım ama bebeğim uyuması gereken saatte neden ayakta :( siz nasıl başardınız:/