aysglykaya doğumdan itibaren mama ile beslenşyoruz ve hipp combiotic ve baby goat kullandım 2 sinde de kabızlık yaşadım ama mamaya çok baplayamıyprum açıkcası hippi bıraktm baby goatla devam ettm ara ara kabız oldu fakat doktorumuz mamaların içine 1 çay kalığı zeytnyapı koymamı söylemşşti günde 1 kere mamasına koyuyordum düzenliyordu