Kumsalceylan28 terlemesi çok normal benim oğlum 9 aylık, hala emerken başı ensesi terliyor, doktor emmek maraton koşusu gibi demişti, emmekde evet bence fazla diliyle itiyorsa zorlamayın 3 saat davanabilir bu sizin bebeginizle alakalı huzursuz olduğunda verirsiniz artık yavaş yavaş ilgisi artmaya başlar çevreye