Arkadaşlar bebeğim şuan tam 3 aylık sezeryan ile doğum yaptım doğumdan sonra adetim neredeyse hiç bitmedi hep leke leke bazen çok bazen az ama hep vardı 3 gün önce normal adet oldum hem çok belim ağırdı hemde çok şiddetli kanamam oldu. Doktora gitmedim, bugün biraz azalmış kanamam. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda ? Doğumdan 45 gün sonra dr. Kontrolüne gitmiştim bir şeyin yok demişti.