Hanımlar biz birevime yazıldık araba İçin sonra almaktan vazgeçtik para olarak alıp babamların evi ipotek gösterdik sigorta yapılması gerekiyordu neyse deprem sigortası vardı bitane daha yaptılar 250 falan tutmuştu geçen yıl bu yıl İçin 700 TL fiyat çıkarmışlar ama borcumuz 6 ay sonra biticek yaptırmak istemiyoruz aslında yaptırmasak nolur bilen yaşıyan varmı