Günaydın 🥳 Dün 2. Doz biontech aşı oldum 1. Doz da çok şükür sadece çok hafif kolum ağrıdı neyse dün sabahtan oldum iyiydm aklam 11 12 gibi ağrımaya başladı kolum gece 3 3.30 gibi uyudum çünkü bende bir oğlan var aman yarabbi uyumuyo 😂😂neyse nir ara uyandı bende uyandım ama nasılım bdni 100 kişi zopayla dövmüş gibiyim hiç halim yok ateşim yok şu anlık ama halim hiç yok bu yan etkiden mi yoksa grip mi olacağım acaba (boğaz ağrım falan yok)