Kaganbebek Merhaba hanımlar beneyim 6 günlük ve sarılık oldu bi türlü düsmüyo napmak gerek düşürmek için
Ylmzkbra06 Kaganbebek canım sık sık emzir Saat basi.yarim saat te bir sürekli emzir Sütün yetmiyorsa mama ver... cis ve kaka ile atiyor sariligi . Yapabileceğin sürekli.beslemek :) inşallah en.kisa sürede geçer:))
Karakiz Kaganbebek bol bol emzir bizde 5 gunlkkn olduk her 15 dk emzirdm 1 gun hastanede yattik bi dahada sarilik olmadicok sukyr emziriyorsn bol bol emzir ewe geldigm suredede yarimsaatte bi emzirdm gecmis olsn..
elifagace Kaganbebek bol bol emzir 1 saati geçirmeden çünkü idrarla atıyo sarılığı başka yapabileceğin bişey yok bi de ben göbek bağı düşünce banyo yaptırmıştım baya düşmüştü onun bi etkisi var mı bilmiyorum dene istersen.Geçmiş olsun🌸
Deletedmom221 ben sadece sık sık emzirdim 2 saati geçmedim geçmişti sarılığı doktor baana öyle demşti geçti başka hiç birşey yapmana gerek yok
Kaganbebek Ylmzkbra06 çok teşekkürler evet bende sık sık emziriyorum cok sık tuvaletini yapıyo demekki o yüzdenmiş
Ozgeasya77 Bol bol emzir canım bide kıyafetlerini çıkarıp bebeğini güneşin olduğu yere yatır güneş ışığından faydalansın.geçmiş olsun inşallah atlatır kısa zamanda
Deletedmom0510 Kaganbebek benim bebegimde 4 gunlukken olmuştu bol bol emzirdim mama verdim şekerli su da verdim bi gunde ışık tedavisi görduk o şekilde atlattık suan 11 gunluguz
saja Emzirmek. Şekerli su da verdirttiler bana ve mimoza çiçeğini kaynatıp banyo suyuna attık onunla yıkadık bir keç defa sonra düzeldi faydası oldu mu bilmiyorum .