Anayimbenanaaaaa Rutinin mutlaka olsun.Anlamaz demeyin aşırı zekiler.Temiz kıyafet,alt değiştirme odanın ısısı ve karanlık olması birde karnı tok.Bunu bir düzen halinde her gün aynı saate yapın.Ki bebeğinize sinyal gidiyor olacak uyku vaktinin geldiğini anlayacaktır.Şimdi atak dönemi vs oluyor ve çok ağlıyor uyku zamanı ama asla taviz vermiyorum.Oda uyuyor.Ve gece konuşmayın.Ben hiç gece yada yatacağı zaman konuşmuyorum ihtiyaçlarını giderip yatırıyorum direk.Beni bu bunalmış halimde kurtaran tek şeyim zamanında gece gündüz ayrımı yapmış olmam.Akşam 20:00 yattığı zaman benşm günüm başlıyor.