Sevgili anneler 5 aylık bir kızım var. Ne yazıkki sütüm 3 aylıkken kesildi. O günden beri hipp mama veriyorum. Severekte içiyordu. Ancak 1 haftadır mama reddi yaşıyorum. Tek öğünde 60 cc bile zor içiriyorum. Ve yine 1 haftadır gece uykumuz yok. 5 aydır hiç gaz sorunu olmayan bebek 1 haftadır geceleri gaz sancısı var gibi 15 dk arayla ağlayarak uyanıyor. Doktora götürdüm rutin kontrollerini yaptı, hiçbir sıkıntısı yok dedi. Mama reddi için birde aptamil dene dedi. Ama 1 haftadır olan durum bana çok normal gelmiyor. Aranızda benzer şeyler yaşayanlar var mı acaba🙏