Yeniannneee Kızlar bebeğim 3 aylık olucak son zamanlarda sürekli kabız oluyor 2 gün önce kabızdi sabunla kakasını yaptırdım bugün yine kabız sancısı çekiyor ıkınıyor ama yapamıyor ne yapmalıyım lütfen yardımcı olurmusunuz çok ağlıyor yavrum 😔
Emir123ali Yeniannneee sabunmu çok büyük zarar veriyorsunuz bunun acısı ilerde çıkar sabun yerine zeytinyağla masaj yaparak uyarabilirsin sabun çok zararlı kabız fitili bile okadar zaralıki doktor salına kullanmayın dedi en güzeli zeytinyağı
Yagmuralmila Yeniannneee 10 gün normal 0-6 bebeklerde kabızlık masaj ve bol bol emzirerek bu durumu atlatmaya çalışın .. olmazsa doktora götürün
Evintoprak Yeniannneee benimde kızım 3 ay 10 gunluk bi gun yapmasa diger gun yapıyordu 5 gun oldu yapmayali ilk kez böyle oldu
Defnoli Zeytin yağı çay kaşığı ile ver hiç bir şey olmaz korkma ben veriyordum birde devam sütü kullanıyorsan onun içine de koyabilirsin
haleasel Emziriyosan gün kurusunu kaynat suyunu iç benim kzm ertesi sabah hep oyle yapardı sütümden geciyodu
Mehmethaticem Öncelikli sürekli oluyorsa doktora götürmelisin Sabah akşam ılık suya oturtmayı deneyin Zeytinyağ masaj ve emiyorsa siz yeşillik yiyin bolbol mama yiyosa zeytin yağ koyun inseallahh 🤲 rahatlar
Mehmethaticem Mehmethaticem Gun kurusunda hoşaf yapın emiyorsa siz için ama 1 defa değil 3.4 gün icinki faydası olsun
Yeniannneee Yagmuralmila evet cevremde 10 güne kadar yapmayan çocuklar var harta 15 güne kadar yapmayan da varmış bende beklerim o kadar ama kızım çok şancı çekiyor çok ağlıyor o yüzden çözüm aramaya başlıyorum 😔
Yeniannneee Evintoprak bizde ilk defa böyle olduk kasımın son haftası başladı kabızlığı işte uykusu değişti huyu değişti mahvoldu yavrum ya
Mom62626272 Yeniannneee zeytinyağı sabah uyanır uyanmaz içirin öyle etkisi oluyo mamasına falanda katın masaj falan yapın sabun çözüm değil o an biraZcık yaptırıyo ama geçmiyor
B896 Yeniannneee ozman bizde öyleydi cnmmşimdi kızım ücgün ünce rahatsız landı ateş filan ateşi yok şükür şuan ama cok kötü İsak oldu post actım ama bakan olmadı malesef