35 haftada (ben korona olmustum belki de oyuzden kuvoze aldilar diyebbile dusundum)2600 doğdu kızım ve 10 gün kuvozde kaldi oksijen tedavisi antibiyotik tedavisi gordu
Suan 22 günlük oldu daha
Gözleri zaten asiri derecede çapak oluyor
Burnundan yeşil mukus geldi temizlerken ve suan bile burnu dolu
Nezle grip vb bisey mi oldu diye endişeleniyorum biyerde prematüre bebekler için bu tarz hastalıkların bile tehlikeli olduğu,ilaç kullanilamayacagi ve bağışıklık sistemlerinin gelişmedigi için zor olacağı vs yaziyordu
Aktif olarak emziriyorum bu arada iyi gelsin diye ve pazartesi doktora goturucem insallah
Nolurbbiri beni aydınlatsın asir8 derece evham yapmisbdurumdayim