Bebegim 3 ay 23 gunluk. 5 gun oncesine kadar gece uykusunuda gunduz uykunuda cok guzel alan bir bebekti. 5 gecedir ne oluyor anlamiyorum. Emmeye uyaniyor ve sonra gazini cikarip yatiriyorum. Yatakta cirpiniyor. Ayaklarini itiyor. Gaz olmasini anliyorum ama sadece geceleri her emmeden sonra 1 saate yakin bu durumu yasiyorum. Bu sekilde olunca artik gece uykusunu iyi almiyor. Gece uykusu almayinca gunduz uykularida azaldi. Napabilirim bilmiyorum. 5 gundur cok caresiz hissediyorum. Sadece gaz mi bu duruma neden olan anlamiyorum.