Merhaba kizlar,son 1 ,2 aydir vaginamda rahatsizlik,yanma hiss ediyorum,cok canim aciyo..
Iliskiden sonra daha cok artiyo agri,sperm degdiginde de cok aci veriyo. Neden ola bilir bu?? Normal dogum yapmistim 1yil 2 ay önce . Dikislerim vardi. Bugun anladim ki qaliba dikislerimin yerinde yanma ,acima var. Basina boyle bisey gelen varmi? Lutfen yazin