Bebeenes Oğlum da öyleydi , aylarca sokağa çıkmaya korktuk , şimdi çok mutlu , her yeri inceliyor . Dışarıdaki gürültü , insanlar falan yoruyormuş bazı bebekleri , hemen uykuları geliyormuş . Bir kaç aya geçer tatlım.🤗 Bizim de bebek arabası sıkıntımız var , asla oturmuyor orada , kanguruda mutlu ama .😆