Kızlar bebegim bir kac haftadır bir çay kaşığı bazen bir çorba kasıgı kadar dışkı yapıyor. Bugun 6 kere falan bu sekılde yaptı. Bazen 2 3 gunde bir yapıyor. Yurtdısındayım burda doktorumuz normal dedi ama benim ynede aklıma takıldı. Basına böyle bişey gelen varmı