Kızlar iyi geceler, kızım 1.5 yaşında şuanda. 14 aylıkken yürümeye başladı. Şuanda ayağında tırnak batması oluştu yavaş yavaş geçiyor. İnanın birsuru ayakkabimiz var. Viccodan botu, spor ayakkabısı, adidas, nike. Aklınıza ne gelirse. Ama gel görelim asla rahat yürüyemiyor. Şimdi bi doktor sayfasında gördüm. Ortopedik önermiyor ilk başlarda. Şuanda da kış ayı malum. Almamyada yaşıyoruz orası soğuk baya. Böyle içi sıcak tutan aynı zamanda çok rahat edebileceği bir bot öneriniz varsa aliriiiim.:) teşekkür ederim şimdiden.