__asyanil kuzum meme reddi başlıyor bence önlemini al sindi hem meme hem biberon alıyor diye düşünürsün qma 1 ay sonra aklın almaz bir anda memeyi bırakır. sadece olacak olanlara hazırlıklı ol yada tedbirini al diye söylüyorum amacım seni üzmek asla değil. keske kizim da da beni uyaran bilen biri olsaydı 3.qyda tamamen birakti memeyi biberon istedi hep. inanki yeter bebeğin kendi eli kadar midesi ona yetmez olur mu gazlaniyordur o. surejli memede olması çok doğal daha yeni doğan onlar.eminim sutun yetiyor ama sende her anne gibi evham yapıyorsun kendine güven yetmezse yetmesin kontrolde dr söyler yetmediğini eğer gerçekten yetmiyorsa