ZMK bol bol burnuna serum suyu sık,ama enjektörle.her seferinde de sırtına elin oval olacak şekilde,yani avuç içiyle değil,sırtına aşağıdan yukarı olacak şekilde pat pat pat yap.burnu tıkanır rahat nefes alamazsa,ciğerleri dolmaya başlar.Sora balgam oluşmaya ve sorasında da öksürmeye başlar.İyisimi siz başlamadan,tedbirinizi alın.Benim kızımda aynı durumda,günde berdeyse 10 kere temizliyorum burnunu.çünkü çok akıntısı var ve burunları tıkalı.Doktora gitsem, direk antibiyotik vericektir.Hasta değil,öksürüğü yok, ateşi yok,yeme içmesinde sorun yok, enerjiside iyi.sadece burnu tıkalı ve rahat nefes alamıyor.Bu yöntemle,günden güne azalıyor akıntısı.Hatta ilk günlerde biraz öksürüğü vardı, şuan hiç yok çok şükür.Sürekli sırtına pat pat yapıyorum,başgam birikmesine izin vermiyorum ciğerlerine.