Kızlar 2 yaşında kızım 2 aylık bebeğim var ve çok yoruluyorum çok zor çocuklar bide tüm günüm sadece onlar iş güç yemek yok yani o derece bugün de aşırı yorgunluk vurdu hatta yatmadan önce sırtıma ve mideme ağrı girdi az önce de bianda yataktan kalktım nefes bile alamadım vücudum kasıldı dişlerime kadar sıktım eşim elimi açmaya çalıştı falan kendime gelene kadar açılmadı neden böyle oldu anlamadım çok korktum aşırı yorgunluktan sanırım yaşayanınız var mı acaba