Çok mutluyum , ona dair gelişimine dair birşeyler görmek beni çok mutlu ediyor 🥰 sol alt ön dişi ufak baş vermiş ama nasıl huysuz nasıl huysuz günlerdir derdi ne bu bebenin diyordum meğerse kuzum diş çıkarmış . Bu tomurcuklanma sonrası tam olarak diş nezaman çıkıyor acaba ? Birde tomurcuk verdikten sonra rahatlar mı bebeğim , ateş vs olur mu ne kullanmam lazım ağzında ki ağrı için . Önerilerinizi beklerim güzel anneler