_bahar_ Valla kelin ilacı olsa kendi başına sürer misali
Ben 6 ay ancak emzirebildim daha sonra mamaya döndük mecburen ek gıdaya birtürlü geçememiştik her yolu denedim desem yeridir
Sadece mama yiyordu başka birşey yemiyordu herkes mamaya güveniyor verme yemek yer dediler 1 gün vermedim yemedi anne yüreği dayanamayıp verdim tekrar derken 26 aylıkken kendisi bıraktı mamayı şükür yemek yiyecek dedim ama malesef oda olmadı kahvaltı yok öğlen bir kaşık çorba yerse ve meyve oda isterse inan gün boyunca hiçbirşey yemiyor iyice zayıfladı.Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın.Bence memeyi kesmeyin ama eline birşeyler verin sevdiği meyve,salatalık,havuç,ekmek v.s