Laden rica ederim.🙏🤍
İyiyiz çok şükür, kızım da iyi ama sendromların dibine dibine vuruyor. Anlık ruh halleri inanılmaz değişiklik gösterebiliyor. Uyku regresyonu cabası oldu, şükürler olsun. Bi o kalmıştı çünkü.👻
Gece 1 olmadan uyumuyor. Zor bela, yalvar yakar uyutuyorum o da yaklaşık 30-40 dakika sürüyor. Günlerdir yattığım yeri zor buluyorum desem yeridir.
Düzelcez inşallah be.😁
Sizler nasılsınız, nasıl gidiyor, neler yapıyorsunuz?🥰