hacerrsss Kızlar dün hastaneye gttim akcigerlerinden agrı bütün kontroller filmler çekildi nezlesi varmış şükür ama bugun aksam baktıgımda çişin içinde pembemsi bi leke vardı çişi de biraz turuncu gibi neden olur bilen varmı ? Bebeğim 3,5 aylık 😏
Keremikoo hacerrsss susuz kalmis olabilir. Idrar yolu enfeksiyonu olabilir. Tahlil ve doktor kontrolunde birsey cikti mi?
Sukursebebiii hacerrsss sivi tuketimi az demek bu. Bezdeki kristallerden oluyor o pembelik. Mutlaka sivi takviyesi yapin bebeginize. İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir veya sivi alimi yetersizligi buna sebep olabilir bir sure sonra. Tahlil vermediysenuz verin isterseniz ozellikle tekrar ederse
Ulku_06 hacerrsss tahlil istemedi antibiyotik kullanıyor su an ondan olabilirmi Olabilir. Evet. Yan etkileri diye Bi kısım var. Kağıdından okuyun derim
hacerrsss Sukursebebiii suyunu veriyorum ama gayette güzel emiyor zaten bu aylarda su vermek de pek olumlu bakmıyorlar ne bilim
hacerrsss @Keremikoo# hayır hiç bi sorunu yoktu enfeksiyon olsaydı cocuk yerinde duramazdı diye düşünüyorum ama ne bir aglaması nede bir huzursuzlugu oldu gayet iyi ama aklım karıstı
Keremikoo hacerrsss anne sutu de bazi donemlerde su orani azalabiliyor. Bizde yaz ayinda buna benzer bir durum yasadik. Turuncumsu pembemsi bi leke cikiyordu bezine. Su vermeye basladim ayni zamanda kendim de cok ictim. Simdi belki oda sicakligi fazla oldugundan vs de terleyip su kaybediyor olabilir yasa sizin sutunuzdeki su da yetmiyor olabilir.
Yenigelinnn hacerrsss Aynisi bennim bebeğimde oldu bezleride dolu dolu olmuyodu hiç kilo almamıştı o ay beslenme yetersizliğinden
Sukursebebiii hacerrsss ben de vermiyordum su o ayda ama sizin bebis biraz rahatsiz ya belki bu sure icerisinde biraz verebilirsiniz ilik su. Ya da bolca emzirip terlemesine engel olmak da ise yarayabilir
Pln01 hacerrsss bizimde aynı durum vardı çok terliyor mu.? Yaz aylarıydı leke geldiğinde bir çok doktora sordum idrarın içerisinde kalan kristallerin rengiymiş Vücut susuz kalınca bu şekilde renk değişiyormuş aynı aylarda oldu bizim de su verdim çişini çok az yapıyordu çok terlediği için ter ile atıyordu su vermeye başlayınca düzeldi şükür sizde deneyin birde bol bol emzirin 🌺
nilhande hacerrsss Bizde de olmuştu. Sadece anne sütü veriyordum ilk hafta. Yetersiz beslenme ve susuz kalmaktan oluyor dedi doktorumuz. Sadece 5 günlüğüne mama verdim geçti.
hacerrsss nilhande ama ben sürekli emziryorum mamada veriyorum braz hasta ondan beslenme tüketimini azalttı ondan da olabilirmi
hacerrsss Evet terliyor hemde çok ama emerken terliyor normalde biseyş yok yarın daha sık su veriyim bakalım bi tehlikesi olmaz değilmi ?
nilhande hacerrsss evet muhtemelen ondan olmuştur terliyordur, az yiyordur, ishal olmuştur… ama korkmayın geçiyor
hacerrsss Yenigelinnn ay inşallah benmkiside öyle olmaz ama benim bebeğim hasta biraz ondan iştahı yok hasta olmadan önce gayet güzeldi beslenmesi su an 6200 kilo
Keremikoo hacerrsss kendinizde bol icin. Zaten o ayda vereceginiz su miktari en fazla 3 5 cay kasigidir. Siz kendi sutunuzle o suyu takviye etmelisiniz ekstra sudan ziyade. Bide cok terliyor yazmissiniz. Muhtemelen sebep bu ama yine de doktorunuza danisin baska sebepler de olmasin altinda.