Erdemir Bebeğim babasından 2 buçuk aylıken kaptı antibiyotik başlatıldı şimdi 4 aylık bebeğim grip şimdi yine grip benden kaptı çok kötü hastanede fitil verdi calpol verdi gönderdi ağlaya ağlaya gözlerim şişti 😭😭😭😭😭😭
2oglananasi Erdemir biz grip asisi yaptirdik ondan mi bilmem en son temmuzdu hastalandigi seneye yine yaptircam ins.
mamanveutdormir Erdemir sırtına ve göğsüne çok az vicks sürün sonra sıkıca giydirin grip soğuk algınlığına iyi geliyormuş. denemek isterseniz ama eczaneye bi sorun 4 aylık olunca yapılır mı diye
Anonim11 Erdemir oğlum 8 aylık 5.ayından beri 3 kez antibiyotik kullandı maalesef 😞 ablasını anaokuldan almak zorunda kaldık hatta. Sesi hala düzelmedi antibiyotiği kullanalı 1 hafta olacak nerdeyse
Erdemir Anonim11 çok salgın var canım annem abim ben eşim bebek herkes hasta ağlaya ağlaya maf oldum artık maske taktım sürekli elimi yıkadım ama kaptı kı kapıyor bize antibiyotik vermediler öksürük ve fitil verdi
Erdemir mamanveutdormir burnuna ufacık ya nokta kadar burnu açılsın diye sürdüm kızardı baya sonra yok kaldırdım ortadan
Glyernz Erdemir benim oğlum da 9 aylık olmak üzere abisi anaokuluna gidiyor ilk ondan kaoti son 2 aydır 3.kez hasta oluyor. Şimdi de hasta öksürüyor hiriltisi var çok fazla. Buhar tedavisi uyguluyoruz bide aferin veriyoruz. Çok geçmiş olsun size de.
Keremikonunannesi Erdemir Sizi korkutmak istemem ama google’a vicks ve bebek ölümü yazar mısınız ? Lütfen en azından bir dr.a danışamıyorsanız da, netten bir bakın çocuğunuza zararı olur mu diye.
Erdemir Glyernz ateşi çıkııyor mu ölçtüğünüzde kaç ve doktor ne ilaçları verdi canım bebğiniz kaç aylk
Glyernz Erdemir biizmkinin hiç ateşi olmadı canım. Sadece kuru öksürük ve hiriltisi var. 8 ay 23 günlük bebeğim.