Gokkusum11 Kızlar sorunun tamamı başlıkta 14 gün sonra 2 yaşına giricez bu aya girdik çocuğum bir değişti normalde saat en geç 11 de desteksiz uyuyan bebek gitti yerine bu saat olmuş uyumayan bir bebek geldi. Deli olucam sinirlenmemek için dişlerimi sıkmaktan bir hal oldum sallıyorum gine uyumuyor bir akıl bir moral verin geçecek diyin. Bağırdım bir kaç kez bu seferde korkucak diye üzülüyorum of.
Denizfdn Gokkusum11 daha yeni uyku ilacını verdim öyle yattım tam 3 aydır anamdan emdigim süt burnundan geldi hem 2 yaş sendromu hem 3 yaş sendromu çekiyorum delirmek üzereyim bide 3 aylık bebe normalde bebekler Durmaz tm tersi
Ozlemaras Gokkusum11 Bunyaş sendromlarının hepsini yaşamak zorunda mıyız acaba 2 yaş sendromu pedagoga bile gittim bu yaşta gece 4 e kadar normal dedi artık ne kadar doğru bilemiyorum
LilyaBn Denizfdn Merhaba, uyku ilacı dediğiniz bay bay nigt denilen ilaçmı? Bende delirmek üzereyimde bende almayı dğiünüyorum. Fatdasını gördünğzmü?
Denizfdn LilyaBn Evet cnm bay bay almıştım fakat hiç vermemiştim cesaretim yoktu bugün bide 2 gün önce verdim yarım saate kepti kızım şimdi horluyarak yatiyo 😂
LilyaBn Denizfdn ayy gerçektenmiii😍 maşallah sabaha kadar uyısun inşallah🧿 peki bebeğiniz 3yaşındamı ne kadar verdiniz ölçü olarak? Benim kızım 21 aylık. Yarın sabah ilk işim almak olacak
Denizfdn Gokkusum11 zor bacım sabrın varsa verme ama bizimki bıraksam 2 gün uyumadigi oldu direndi resmen bı çocuk 24 saat nasıl dayanır dayandı benim kızım okadar diyim
Gokkusum11 Denizfdn Allah sabır versin ben o kadar sabırlı değilim araştırıp bende alim en iyisi teşekkür ederim 🏵️
Denizfdn Gokkusum11 Zaten tamamen bitkisel benim eşimin eniştesi eczacı o verdi ücretsiz aldım ondn hiç bı bagimlili yok uyku düzeni girdiği zmana birakiyomussun
Gokkusum11 Ozlemaras gayet doğru az önce zorla uyuttum sabahta erkenden kalkar bütün sendromları atakları dibine kadar yaşıyoruz çok şükür bin şükür🙏
Elifinanesi Bende burdayım 😢 kızım 28 aylık oğlum 6,5 aylık ve gece 00-01 e kadar zor uyuyorlar.Sabaha kadarda 7-8 kere kalkıyorum seslerine,perişanım kafam sersem gibi şuan uyuyorlar ama ben vücut ağrısından uyuyamıyorum tam uyurum uyanırlar 😩😢
Gokkusum11 Elifinanesi 2 çocuk birde Allah yardımcınız olsun inşallah. Rabbim veriyor sabrını sanırım 🙏
Elifinanesi Gokkusum11 Amin veriyor şükür ama bazen çok sinirlenip kızıyorum sonra üzülüyorum niye kızdım diye 😔😔😔anlamıyor kızım,oğlum olunca çok huy değiştirdi bu kadar değildi oyun arkadaşını (beni) paylaşamıyor huysuzluğu yaramazlığı hep ondan 😔😢
Elifinanesi Gokkusum11 Veriyor Aynen şükür Rabbime ama zor düzelmeleri için napıcağımıda bilmiyorum erken kaldırsam uyanmadan kıyameti koparıyor büyüğü uyuşa 11 e kadar uyuyor bu sefer gece geç yatıyor 😢😢😢 bir çözüm olsa keşke