Samp simplex günde 4 defa 7 şer damla biogaia ise günde bir defa ama hep aynı saatte 4 damla kullandım 3. Şişe de faydasını gördüm kullanmama gerek kalmadı artık kullanmıyorum benim eczacım en fazla 6 aya kadar kullanabilirsin demişti gaz sorunumuzda 3. Ayda bitti şükürler olsun 🙏🏻Çevremde duydum dolaba koymuyorlarmış kolay aksın diye ama biogaia dolapta durmalı oda sıcaklığında fayda etmiyor yani bize etmedi desem daha doğru olur biz dolaba koyunca rahat ettik