Merhaba ben iki aydan üç buçuk aya kadar kullandım. Doktorumuz tavsiye etmiyorum ama iyi geldiyse kullanabilirsiniz demişti. Kabızlık gaz yapmadı, fazla kusma olmadı, kilo alımı da gayet iyiydi. Üç buçuk aydan sonra gaz sorunumuz kalktığı için aptamile geçtik.