Ervakts saatlerce ağlamıyor ama illa bi susturma yöntemi istiyor ya kucak ya sallama , aglayarak uyur , ağlayarak uyanır, ağlayarak altını aldırır , aglayarak meme tutar. Ağlaması 5 dk geçmıyo susuyo ama hep aktivite ile hep bişeyle susturuyoz . Öyle sakince kalksın emsin altını aldırsın yok. Bilmıyorum ben mi cok şey beklıyorum bebekten