Grlnl kuzu sen bi de beni gör, sürekli sma hastası çocuklara elimden geleni yapmaya çalışıyorum, yetemeyince eşe dosta yollayıp mesaj attırmaya çalışıyorum.Sürekli pahlaşım yapmak istiyorum ama çevremdeki insanlar,böyle şehleri görmezden gelerek, devam ediyorlar.çünkü onlara göre, nereye kadar bapabilirz diyorlar.Faturam 400 lira gelecek bu ay.Ve ben çalışmıyorum bile.Zaten o çovukları gördükçe kahroluyorum.Sora da ülkeyi bu hale getirip,insanları da 3 kuruşa muhtaç ettiler diye daha çok öfkeleniyorum.Çünkü dolar euro her arttığında o hasta çocukların parala toplamaları daha da çok uzuyor.Allah ım bir an önce bitsin bu kabuslar.Yemin ederim, dış çevreyi görüp gördükçe hayattan soğuyorum.görmezden gelemiyorum.Bunu yapamam yani.Deliriyorum.Akşam da şöyle haberler girip bakınıyorum.tablo içler acısı.Allah ım inşallah bir mucize olur,bugünler geçer.