Songu_lakardere 2 Ay beş günlük bebeğim var 10 dakika emiyor Sonra bırakıyor sütüm hızlı geliyor acaba ondan mi yoksa meme reddi mi anlayamıyorum endiseleniyorum doymuyor diye 😭
AzraCemre Songu_lakardere hiç endişelenmeyin. Bez takibi yapın. 5 ve üstü ise doyuyordur rahat olun. Doymadan bırakmazlar zaten memeyi. Bende çok yaşıyorum o durumu sütüm tazyikli geliyor ama kızım inadına emiyor şükür. Sürede tutmanıza gerek yok bazen 2 dk emip bırakıyorlar. Çeneleri kuvvetli artık eskisi gibi kolay yorulmuyorlar siz göğüsleriniz tam dolmadan emzirmeye çalışın sadece
Almi21 Songu_lakardere sütüm fazla gelnce benimkide 10 dakika emer bırakır uyursa 2 saate kalkar ama 15 dakika emince 3 saat uyur
myboy Gece gündüz fark ediyor mu ? Benim bebeğim de geceleri uzun süre fakat gündüzleri daha kısa emiyor.
Songu_lakardere AzraCemre emerken zorlanması diye sagim yapıyorum önce bezini de zaten günde 8 9 defa degistiriyorum kakasinida gün de iki üç defa fln yapıyor
AzraCemre QueenMommm sertleştiği için memeyi doğru kavramakta zorlanıyorlar ve memeyi alır almaz süt fazla geldiği için sıkıntı yaşıyorlar. Genizlerine süt kaçıyor felan. O zamanda emmek istemeyebiliyorlar ki bu da uzun süre ağlamaları demek. Öyle bir durumda önce elinizle biraz sağıp memeyi yumuşatın ki sorun yaşamayın. Gece daha yavaş çekiyorlar o yüzden çok bi sıkıntı olmuyor ama gündüz tam bi kıtlıktan çıkmış gibi oluyorlar hızlı hızlı emmeye çalışıyorlar o yüzden gündüz süre de az oluyor😅
AzraCemre Songu_lakardere doyuyor o zaman rahat olun. Zaman takibi yapıp hiç germeyin kendinizi emin olun doymasa ağlar ne yapar eder doyurttururlar kendilerini 😊😄 onlar işlerini biliyorlar içiniz rahat olsun.
QueenMommm Songu_lakardere benim sütüm tazyikli geliyo hızlı hızlı yutkunuyo sonra geçiyo normal emmeye devam ediyo
myboy Benim bebeğimde 50 günlük, bizim de aynı. Fakat böyle bir kaç kez az emdiğini düşünüp tekrar emzirince kustu fazlaca. Ayrıca bez sayısı ve kilo durumu da az değil o yüzden sıkıntı ol az diye düşündüm. Sizde nasıl kilo alımı vs.
Asl-lyl06 Almi21 yaaa benim kızım neden uyumuyor iki saat. ? Çok yoruluyorum, on dakika emse de 20 dakika emsede aynı. Memede uyuyor onun dışında yatağına koyunca uyanıyor. Çabuk uykuya geçemiyor ayrıca
QueenMommm AzraCemre o zaman bizimkinde sorun yok acıktığı zaman hırslı emiyo güzel güzel bide lok lok ses Çıkıyo sanki ben doyuyorum 😁
Beklenenhuzur 2 ay 17günlük oğlum neredeyse 1 aydır 2 saatte bir 10dk emiyor. Doktorum yağlı süte ulaşamayacağı söyledi ama kilo alımı hep fazla fazla gidiyor çişli ve kakalı bez sayısı da normal. Bence sorun yok🙂 ama benim sütümde Tazyikli. Şu sıralar bazen 6-7dk sonra bırakıyor o zaman doyup doymadığından emin olamıyorum sizce tazyik kaynaklı mıdır yoksa güçleniyor mudur
AzraCemre Beklenenhuzur rahat olun doyuyor. Artık kasları kuvvetli olduğu için daha fazla süt yutuyor. O yüzden de kısa sürede doyuyor😊
AzraCemre Asl-lyl06 sizin kız sanırım memede uyumaya alışmış. Bunu terk ettirmeniz lazım. Emzirirken konuşun sürekli uyumasın memede doyduktan sonra uyutun