Kızlar merhaba ufacikta olsa fikir olur diye paylaşmak istedim kızlarım iki buçuk yaşında . 1 yaşından itibaren lazimlik alıp oyun alanlarına koymuştum aşina olmaları için . Bazen oturtuyordum tuavlete götürüp anlatıyordum çiş ve kaka tuvalete yapılır vs . Bu süre icerisinde bazen çiş yaptıkları oluyordu bazen kaka . Hatta bazen bezdeki kakayi lazimliga atıp AA başardın dediğimde oluyordu 🤫 neyse hazır olma belirtileri vardır ya kendini ifade etme anlatma bikac saat bezin kuru kalması pantolonunu tek başına cikarmasi vs. Hepsi tamamdı bende bikac gün bezsiz uyuttum kuru kalktilar çiş geldi mi dedim tesadüf lazimliga yaptı biri karar verdim hep slepy kullanıyordum daha ucuz bı bez aldım bikac gün kullanınca kızımın biri acıyor diye bezini gösterdi bu arada bu kendiliğinden gelişen bişey gerçekten acitmiyordu ama rahatsız ediyordu emiş gücünden dolayı sanırım . Bende AA kizimi bez ki sıkmış dedim evet ben bez istemiyorum dedi bezi çıkardı ağladı istemedi bende şaşırdım bilerek söylemedim çünkü . Fırsat bu fırsat dedim tamam bez takmayalim seni sıkıyor canın acıyor dedim o gün hiç bez takmadik ama galiba 10 dan fazla pantolon değiştirdim lavaboya gidip iki saat beklediğimi hatırlıyorum . Bu arada diğer kızıma bu konuda bı girişimde bulunmadim çünkü birini halledersem diğeri daha kolay olur diye düşündüm . İkinci gün yarı yarıya düştü altına yapmalar ama çişinin geldiğini söylüyor azıcık yapınca heycanlanip kalkıyordu tamamen yapamıyordu . Üçüncü gün diğer kızım ağladı ben bez istemiyorum diye sıkıyor beni dedi . Onuda çıkardım ortalığı çiş kokusu götürüyor delirecem diyip kendimi tutuyorum 😅 kızımin biri gözümün içine baka baka çişini yapıp gülüyordu 😅 aldım bunları karsima eğer bez takmak istemiyorsanız pantolona kilota çiş kaka yapmamalısınız siz buyudunuz artık bunu bebekler yapar dedim ve ne kadar doğru bilmiyorum ama bı arkadasini örnek gösterdim altına yapıyormuş annesi çok üzülüyor dedm alın bezinizi takın yada artık tuvalete yapın cisinizi dedim ikiside bezi istemedi o gün iki üç kez kaçırdılar ama tutamadilar farkeettim . Böyle bikac gün devam etti bugün 2. Hafta sıfır kazamiz var gece uyuduklarinds bez takip sabah cikartiyordum kuru uyaniyorlardi . Birde ben iki tane tuvalet eğitimi için kitap aldım eğitime başladıktan sonra aldım bence kaka konusunda ise yarada çünkü bı kızım korkuyordu . Birde cisimize bay baya kakamiza bay bay diyoruz sifonu çekerken. Lazimligi kendileri sevse daha iyi olur bence. Birde onalr otururken ben hep cisimiz tuvalette şarkısını söyledim tuvaletle ilgili çok çizgi film var izlettirin bence . Tabiki dört dörtlük olduğunu ima etmesem bile şuan çok rahat hissediyorum kendimi . Gidip pantolonların açıp ihtiyaçlarını görüyorlar peceteyle silip anne yaptım diyorlar bu benim için mükemmel bişey . Allah’ım hepimize kolaylık evlatlarimiza sağlık versin inşallah. 🌼