Merhaba oğlum 19 aylık olacak tek kelimesi daha yok yurumeyede yeni başladı babası geç yurumua konuşmuş ama.benim içim rahat etmedi çocuk doktorumuz nöroloji doktoruna sevk etti eeg çekildi kan tahlilleri yapıldı sonuç şükür temiz çıktı annesi tembel bir bebek biraz dedi ailede gecikme varsa genetik olabilir dedi daha beklemeli miyim yoksa bı dil terapistine götürsem mi bilemedim gidip memnun kalan varmı