Doğum yapalı 2 hafta oldu karnım aşırı çatladı ve şu an koyu kahve çatlaklar var derimde biraz sarkmalarda var. Çatlaklar için hindistan cevizi yağı kullanıyorum, korse kullanıyorum ama hafif göbeğim de var şu an. Karnım eski görüntüsüne kavuşacak mı merak ediyorum özellikle deri sarkması nasıl düzelecek? Önceden zayıf biriydim 15 kg alınca böyle oldu galiba