Laylaylaylaylom bebeğim geceleri benimle uyur, memleketime aileme geldim burda salıncakta uyutuyoruz, annem gece de salıncakta uyusun diye o odayı verdi bana ama ben yine de tamamen sizin hissettiğiniz gibi hissedip bırakamadım onu orada. Sanki başka yerde bırakmış gibi hissettim ve ağlayasım bile geldi aldım yanımda uyuttum, kızım daha 5 aylık. Sizin kızınız çok büyük bizimkine göre, böyle hissetmeniz normal yani ben bile nasıl ayrılacağımı düşündükçe çok kötü oluyorum 🥺