Öncelikle hayırlı akşamlar
Bundan yaklaşık 2.5 ay önce bebeğim 34 haftalık dünyaya geldi ve 1 ay 25 gün yoğum bakımda kaldı çok şükür şimdi evimizdeyiz 2.5 aylık olduk fakat eşimden grip bulaştı kendimi ne kadar korusamda bulaştı bebeğime maskesiz yaklaşmıyorum sık sık ellerimi yıkıyorum özellikle onunla ilgilenirken ama ona bulaşırsa diye korkuyorum tekrar yoğum bakıma yatırırlar diye aklım çıkıyor. İyileşmem lazım ilaçta kullanamıyorum varmı bi önerisi olan portakal falan yedim ama kulağım beynim zonkluyor ne yersem ne içersem çabucak toparlarım kızım için iyileşmem lazım gücüm gidiyor hergün daha kötüyüm🥺😣🙏