Merhaba hanımlar, oğlumun bir hafta sonra rotavirüs aşısı var. Kendi doktoru yapılmasını önerdi ancak alerjisinden dolayı götürdüğüm meşhur bi doktor kesinlikle ağızdan yapılan hiçbir aşıyı yaptırmamamı bebeğin alerji durumunu daha kötü etkileyebileceğimi söyledi. Bu konuda tecrübeli annelerimiz var mı başından geçen🙏🏻🙏🏻🙏🏻