Fairy kullanıyordum sonra kızımın tabak kaşıklarınıda makineye atmaya başlayınca daha kokusuz olsun diye finishe geçtim, jel olanlar çok koku bırakıyor, finishte güzeldi başlarda sonra çizmeye başladı bardakları, gittim biminkini aldım beğendim hem koku bırakmadı hemde çizmedi