Merhaba anneler artık gerçekten yoruldum nede eksik birşey yapıyorum diye düşünmekten artık yoruldum oğlum 27 aylık kim görürse görsün ne kdr küçük gelişmemiş sanki diye söylenmeleri artık çok yıpratıyor beni oğlum 14 kilo 91 santim evet biraz minyon napablirim yani çocuğa sürekli aynı laf sürekli aynı döngü artık çocuğumA bakamıyorum gibi hissediyorum beslenmesi şu şekil
sabah iki yumurta bi dilim peynir bi meyve suyu tek başka birşey yemez
iki saat SONRA KEK YER Bİ dilim 1 saat sonra bi kase çorbasını yer yatar 1 saat bazen 1 buçuk saat kalkar tekrar çorba ister somra akşam biz ne yersek onu yer oda yatmadanda bi kase ekmek doğrayıp çorbasını yediririm öyle uyur 5 ay önce gece beslenmesini kestik gece beslenmesi yok diş dönemi olmadığı sürece beslenme bu şekil gider yoğurt pılavla tek yer meyve yemez kuruyemiş akşamları ara ara tek isterse yer bütün tahlilleri düzenli yapılır ve normal herşey anlamadım neden böyle gelişimi ne olur bi fikir verin benmi bakamıyorum eksik ediyorum birşeyleri her gece aynı şeyleri düşünmekten yoruldum bu arada kusura bakmayın uzun oldu ama artık icime dert etmekten yoruldum 😔😔