Smyb41 oglum 6 aylıkken başladık ek gıdaya 7 aylık şuanda bazeı yemeklere ağzını kapatıyor mesela kahvaltı pek sevmiyor jeşe yoğurt nefret ediyor hiç yemiyor bende zorlamıyorum meyve püresi veriyorum seviyor çorba veriyorum içiyor değişik yerlerde değişik pozisyonlarda yedir işe yarar mama sandalyesi almadan önce kucakta yada yastığa yatırarak yediriyorum zor oluyordu mama sandalyesine geçince sevdi