Sdcnk Doktorum emzirrken önermiyoruz dedi . Sizin doktorlar ne diyor kızlar , boyatan var mı çok kararsız kaldım. Hamilelikte de boyatmadim artık biraz bakım istiyorum 😑
EtiPetito Sdcnk 2636262.kez bu soruya evet yazıyorum. Kanıtlanmış bişey yok evet ben dahil tanıdığım herkes boyatıyor kimsenin yasakladığınıda görmedim
fatma_erva Sdcnk Bebeğim 4 aylıkken ombre yaptırdım bende çok kararsız kalmıştım ama bi zararı olmadığı taraftariydim yinede siz bilirsiniz tabi
Sdcnk Buluut bende dip boya yaptirmiyorim normalde ama ustleede beyazlar çıktı bayağı onlara biraz dokunuş yapması gerekecek o yüzden bilmiyorum ek gıdaya geçince falan yaptırmayi düşünüyorum en azından 6 ay geçsin dedim ama 😓