Destinaaa DeMeT52 1 Ekim’de kırkım çıktı 1 Aralık’ta adet oldum normal Doğum yaptım yani 3 ay sonra falan
Umayduru25 DeMeT52 25 hazıranda dogum yaptım 5 gun once oldum ama ole bole gıtmedı lohusayken bole olmamıstı hasta bezıyle gezdım
Selma-aygun37 DeMeT52 2 ay bitiminde lekelenme oldu sökülmemisti 3. Ay bitiminde tamamen oldum bu ay beklemedeyim
MeryeminAnnsi DeMeT52 10 ay oldu hala olmadm bi seneye kdr normal yine de korkumdan doktira gittim emzirdigin icin normal dedi
DeMeT52 Bnde doğum yapalı 6 ay oluyor sezaryen oldum bu akşam Bi lekelemeyin gibi oldu birde hafiften karın ağrısı var galiba adet belirtisi 🙂
Yildiz_07 DeMeT52 Benim 20 22 gün arası lohusa kanaması sürdü ara ara geliyordu 22sinde tamamen kesildi 10 15 gün sonra regl oldum yani 40ım çıkmadan regl oldum