cok eski post galiba ama gozume uyku girmedi gecedir kuzum eger msjı gorursen yazarmısın benım oglum 1.5 aylık yumurtalıkları şiş dedı doktor 1 yasına kadar gecer dedı arada kontrole gel bakalım gecmıs mı dye dedı su fıtıgı deniliyor is galiba ismine ama ıkı gun dur dikkatimi bısey cektı yumurtalıklarınım bir tarafı inik bir tarafı şiş sizinde boylemoydı kasık fıtıgı olma ihtimali varmıkı doktars sıra aldım ama daha cok gitmeme ☹️☹️
G1z