ikiogulannesiii Pandemi sürecinde çok bir yere çıkılmıyor zaten çevremdeki parklarda evime uzak oğlumla dışarı fazla çıkamıyoruz. Bunu alsam boş bir odam var oraya koysam iyi olur mu arkadaşlar. Hepsiburada dan alışveriş kredisiyle almayı düşünüyorum. Bu oyuncaklar da dolar bazlı olduğu için çok yükselmeden alsam mı oğlum 14 buçuk aylık bu arada salıncak binmeyi seviyor .
Deletedmom0099 ikiogulannesiii bence gereksiz pahalı bunlar. şoktan salıncak aldım 70 liraya, letgodan da kaydırak bakıyorum 50-100 arası fiyatları. bu şekilde bakabilirsiniz bana kalırsa, sonra bunları satmakta zor oluyor çünkü
Deletedmom626372 ikiogulannesiii çok güzel fiyat ne kadar acaba ? Bence alın çocukların ihtiyacı var . Kız kardeşim kazına sadece kaydıraklı olanı aldı sürekli oynuyor parka götüremediği için çok rahat etti. Kızım da 16 aylık bir defa çıkartabildim resmen evde sosyallikten uzak yaşıyoruz .
Aslannaynur ikiogulannesiii bende gereksiz pahalı olduğunu düşünüyorum canım ona verilecek parayla eğitici bir sürü oyuncak çadırlar gibi şeylerle bir oyun odası hazırla bence , park birazda hava alması için havada almayacaksa gerek yok bu kadar pahalısına bence ☺️☺️
ikiogulannesiii Kalimbanne 2 tane boş oda var çocuk odası yapmadım birine çamaşır asıyorum birinde süpurge vilada duruyo oyun odası olarak yapınca dışarıdan da soğur mu acaba diyorum
ikiogulannesiii Deletedmom0099 tavana asmalı düşündüm sadece salincak için kirada durduğumuz babası tavan delemem dedi diger sabit salincaklarda mama sandalyesi gibi evet pahalı ama alişveris kredisiyle aylık 80 liraya geliyor nelere harcanmiyor ki diye düsündüm 😔
ikiogulannesiii Deletedmom626372 valla inanin bende sadece yarim saat markete cıkiyorum sonra hep evdeyiz. 2000 tl alişveris kredisiyle 36 ay 80 tl ödeniyor
Deletedmom5284 Ben tavan salıncağı aldım galiba 50 tlydi birde ebebekten kaydırak aldım 100₺, birde şu oyun çitlerinden aldım, basket potasınıda duvara astım, bahçem olsa böyle büyük birşey alırdım
ikiogulannesiii Deletedmom5284 oyun çiti bizde de var aksama kadar icinde durmaktan sıkıldı babasıda tavana asmalı almam diyor kiradayız
ikiogulannesiii Yagmuurr bahçe de araba koyulan yer var ustü kapalı demire asayim diye düşündüm ama kış geldi hava soğuk
Deletedmom0099 ikiogulannesiii tavanı delmenize gerek yok. barfiks çubuğuyla kapıya asabilirsiniz salıncağı, tabii sizin fikriniz 😊
ikiogulannesiii Aslannaynur hava almayı markete giderken yarım saatte olsa aliyor ya kiş ayında babası çikmayın evden gezmeye diyor grip olur diye yazında çokk sıcak oluyor burasi beyin kanamasi gecirecek derece de Muğla dayız . Yazın akşam üstü gidersek babasiyla çocuklarla oynar gün icindede evde oynar diye düsündum yoksa cok pahali evet 😔