Merhaba güzel anneler, bugün oğlum 4. ayını doldurdu. Kontrolümüz vardı. Demir takviyesine bugün itibariyle başladık.(Bestiron) Oğlum 7.5 kg, ancak doktorumuz günlük 5 damla doz vermiş. Bazı başlıklarda kilo başına bir damla olarak kullananda var, kilonun 2,5 katını kullananda var. Kafamız karıştı. Bestiron kullanan anneler bu konuda benimle deneyimlerinizi ve bilgilerinizi paylaşır mısınız?😇 Ayrıca oğlumun süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi var. Bu durum damlanın miktarını etkiler mi?